İMECE PLASTİK MEMNUNİYET ve ŞİKAYET PROSEDÜRÜ UYGULAMA

1. ŞİKAYET BİLDİRİMİ / KAYIT ALTINA ALINMASI

İMECE PLASTİK şikayetleri ele alma ile ilgili uygulamaları, süreç ve formları erişilebilir kılma yollarını tarif etmiştir. Bu tariflere, www.imeceplastik.com.tr internet sitesinden kolaylıkla ulaşılabilir.
Müşteri memnuniyeti yönetim sistemi politikası, Müşteri Şikayetleri Prosedürüne, Şikayet Yönetimi Süreci ve Müşteri Şikayeti Formuna web sayfası aracılığı ile ulaşılabildiği gibi, istendiğinde e-posta ya da faks olarak da temin edilebilir.

- İMECE Plastik’te her bir şikayet ele alınırken adili objektif ve tarafsız bir şekilde değerlendirilir.

- İMECE Plastik’te şikayetlerin alınmasında kullanılan iletişim araçları aşağıdaki belirlenmiştir.

www.imeceplastik.com.tr Elektronik Form
Şikayet ve Memnuniyet Hattı
(T.T.K.K. MERKEZ BİRLİĞİ)
444 48 55

Santral Telefonu: 0242 258 02 40 / ( 4 ) ( 114 dahili )
İMECE PLASTİK E-Posta: imece@imeceplastik.com.tr
İMECE PLASTİK Telefon Hatları: 0 538 845 07 30

- Şikayetler prosedüre uygun olarak belirlenmiş elektronik ve baskılı formlarla kayıt altına alınır.

- Baskılı forma alınan şikayetler, İMECE PLASTİK MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ VERİ TABANI’na kaydedilir.

- Her bir şikayetin alındığına dair başvuru sahibine bilgilendirme yapılır. (e-posta/sms/telefon)

- Müşterilerimiz şikayetinin durumunu iletişim kanallarımızdan öğrenebilirler.

2. ŞİKAYETİN KAYIT ALTINA ALINMASI İÇİN GEREKLİ BİLGİLER

- Filmin çeşidi, en, boy, kalınlık, ağırlık, barkod no, koop, bayi ismi bu bilgilerin tamamı ürün etiketinde mevcuttur. Etiket ibrazı ile bu bilgiler sunulabilir. ANTALYA

- Sulama Ekipmanı çeşidi, uzunluk, mandallı, mandalsız, kelepçeli, litre, çap, boy, et kalınlığı, cm aralığı, ağırlık, barkod no, koop, bayi ismi bu bilgilerin tamamı ürün etiketinde mevcuttur. Etiket ibrazı ile bu bilgiler sunulabilir. AKSARAY

- Fatura ibrazı, montaj tarihi, yetiştirilen mahsul, konstrüksiyon malzemesi, bozulmanın başladığı tarih, bozulan film miktarı. ANTALYA

- Fatura ibrazı, montaj tarihi, yetiştirilen mahsul, su basıncı ve pompa özellikleri, bozulmanın başladığı tarih, bozulan ürün miktarı. AKSARAY

- Test için; bozulan yerden 50*50 cm, bozulmamış yerden 50*50 cm numune, seranın ve bozulan yerin fotoğrafı, genel görünüşü. ANTALYA

- Test için; hasarlı ürün miktarı, arazinin fotoğrafı, hat çekme mesafesi ve su debisini gösteren belge. AKSARAY


Memnuniyet-Şikayet Bildirimi




Ürüne Ait Etiket Bilgileri (Cinsi, Kalınlık, En, Boy) :

Şikayete Ait Hasar Fotoğrafları Mevcut mu? :


Web Tasarım ve Uygulama destech.com.tr